Om mig

Mit billede
when life gives you 100 reasons to cry, show life you have 1000 reasons to smile and laugh!

mandag den 12. juli 2010

Odense, baby!

Da min lillebror stadigvæk er i USA, havde mine forældre bestemt at vi skulle på tur. Turen gik så til Odense hvor jeg er født og boede til jeg var et år. Vi kørte forbi hvor jeg havde boet og var selvfølgelig også lige på en strøger- her købte jeg en pung, for det manglede jeg- nu bruger jeg altså heller ikke flere penge den her måned- slut prut! Efter at have gået rundt i Odense by, spist en lækker frokost trængte vi til at blive gennemluftet så vi kørte ud til søen, hvor jeg åbenbart er blevet kørt rundt i barnevogn den gang jeg var lille og sød. her fik vi nogen store is!!! først flødeskum, så 2 kugler, til sidst flødeskum ovenpå og som prikken over i'et lige en klat syltetøj- en kaloriebombe der vil noget! men nåede aldrig ned til sidste potion flødeskum. :-) MUMS. det skal prøves.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar