Om mig

Mit billede
when life gives you 100 reasons to cry, show life you have 1000 reasons to smile and laugh!

søndag den 29. august 2010

Middelalderfest anno 2010.


Middelalderfestival er vel egentlig lidt "højdepunketet" i Horsens, og en skide god undskyldning for at drikke.. Jeg har boet hjemme hos Astrid (Øverste billede), fredag aften var vi sammen med nogen piger fra hendes klasse, og igår-lørdag med nogen fra min klasse! 8) -Det var bare super fedt:) i nat gik vi omkring 4 km. hjem og i morges havde vi tømmermænd gange to! +ondt i halsen og ørerne-skyldes nok mangel af tøj. :-) men tak for en alt for fed weekend! :p

- i morgen tager jeg på hyttetur med min klasse og e klassen!(: Det glæder jeg mig til, selvom jeg har ondt i hele hovedet, men det går nok væk i morgen! mit skema ser pænt ud for denne uge, så det er også lækkert. skal i gang med at pakke, hvilket jeg da overhovedet ikke orker pt... jeg er også bare sulten!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar