Om mig

Mit billede
when life gives you 100 reasons to cry, show life you have 1000 reasons to smile and laugh!

onsdag den 12. maj 2010

cykelture langs vandet- så bliver det ikke bedre!



Jeg elsker at tage en cykeltur med min veninde, når det er så godt vejr, som det var i går. Det var virkeligt lækkert!(: det er skønt ved Hous Odde Strand, og jeg kan slet ikke vente til sommer, hvor vi skal derned med en gangs grill, somersby, mokaï og hvad der ellers høre til.

I dag er det bare noget af det mest triste vejr, men det gør ikke så meget. Jeg skal til fest ved min veninde i aften!(; jaaaa... det bliver hyggeligt. Imorgen tager jeg i sommerhus, og krydser virkelig finger for det bliver godt vejr. KOM HID SOMMER!

1 kommentar:

  1. *Husodde Strand :-) Men ja, glæder mig også til sommeren! <3

    SvarSlet