Om mig

Mit billede
when life gives you 100 reasons to cry, show life you have 1000 reasons to smile and laugh!

onsdag den 5. maj 2010

Ynglingsting




Øverst er der min "EyeMobile" formet som en Iphone, også er der bare en masse lækkert øjenskygge i. den er virkelig lækker fik den i fødselsdagsgave af mine veninder.

midten min Dunlop taske. som jeg elsker :-) der kan være så meget i.

Nederst er der mine 5 ringe, som jeg lige pt. synes bedst om. fra Venstre: stor træring fra H&M til 39,95 kr. sort & rød hjertering fra Designerbutik i Århus. hver til 20 kr. (Mega godt fund!) rosering arvestykke fra mormor, og til sidst men absolut ikke mindst RINGEN spinningring fra guldsmed til 400 kr. man kan desværre ikke se det på billedet, men det er et stort hjerte, fyldt med små diamanter som skinner i solen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar