Om mig

Mit billede
when life gives you 100 reasons to cry, show life you have 1000 reasons to smile and laugh!

tirsdag den 18. maj 2010

træls, træls, træls dag.

dagen starter med jeg vågner halv 7, men vælger at ligge mig til at sove igen, så min far vækker mig kvart over 7! jeg havde et kvarter til at gøre klar men nåede det. heldigvis. også cykler jeg i skole, hvor jeg bliver overhællet af nogen alt for morgenfriske mennesker som råber godmorgen. da jeg kommer op i klassen finder jeg da lige ud af jeg skal være i skole en ekstra time pga. alt det med dispositioner osv. I frikvarteret går jeg så ned til Løvbjerg og på vej hjem til skolen får jeg en lille lorte flue i øjet, og det gjorde dæleme ondt. så går jeg op i min venindes klasse med penge også glemmer jeg med min pung. senere skal jeg på arbejde, så lang dag..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar