Om mig

Mit billede
when life gives you 100 reasons to cry, show life you have 1000 reasons to smile and laugh!

lørdag den 22. maj 2010

HTX fest med pigerne i går!


Det var altså bare en super hyggelig fest i går, vi startede ud hjemme ved Astrid, hende, Henriette, Line og jeg. det var bare så hyggeligt! allerede kl. halv syv kørte vi ind og satte os ved Langelinje, og når man hygger sig går tiden hurtigt, så til sidste måtte vi skynde os at drikke en masse, det resulterede i at vi måtte tisse dvs. steder, men det er hyggeligt. :-) haha! til festen hyggede vi os, og mødte en masse venner. I dag(dagen derpå) vågenede jeg op hjemme ved Astrid med RIGTIG slemme tømmermænd. Derfor tog vi til Mac D- tak til dem for at have verdens bedste kur imod tømmermænd. puha! Jeg drikker ALDRIG mere, ihvertfald ikke før på fredag hvor jeg har sidste skoledag. mmmh.. :-)

1 kommentar:

  1. haha .. nej, aldrig mere alkohol! - tror bare ikke vi kan holde det på fredag. :b

    SvarSlet