Om mig

Mit billede
when life gives you 100 reasons to cry, show life you have 1000 reasons to smile and laugh!

søndag den 9. maj 2010

Feminas Kvindeløb


I dag var jeg så i Århus for at løbe Feminas Kvindeløb. sidste år løb jeg Alt for damernes så der skulle prøves noget nyt i år. desværre var det lidt skuffende i år, der var ikke nogen smagsprøver eller sådan noget, kun to stykker tyggegummi. hvor der sidste år havde været smoothies, is osv. men vi fik en fin pose som ses øverst oppe. desværre var den heller ikke lige så god som sidste år. så det var lidt en skuffelse. ballonen løb jeg med i håret hele vejen og på den måde støttede jeg bekæmpelsen imod hjertekarsygdomme. desværre efter 2 km. gjorde mit knæ rigtig ondt, så det var lidt træls... vejret blev efterhånden bedre og bedre, og jeg nød da virkelig min eftermiddag med min veninde med en gå tur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar