Om mig

Mit billede
when life gives you 100 reasons to cry, show life you have 1000 reasons to smile and laugh!

torsdag den 3. juni 2010

Carrie on..


Sex and the city 2, har virkelig været hele ventetiden værd. Det var en super god film, dog ikke lige så god som 1'ern. men jeg kan nok ikke holde mig fra at tage ind og se den igen. -nu har jeg jo også mit Sex and the city VIP kort så jeg får rabat i biografen.

Jeg startede dagen med at score et 7 tal i tysk! FEDT!! bagefter shopping med min veninde, så hjem og skifte til det fine dress. står yderst til højre, og har en højtaljet nederdel fra H&M på til 129 kr. en sort top og mine støvler. lækkert og enkelt. nå, men jeg skyndte mig hen til bussen, og ned og spise med Line & Astrid. herefter tog vi til biffen, hvor der var rød løber og cosmopolitan drinks og meget andet, vi blev vidst hen til vores pladser og alt var bare super fint. vi mødte en veninde, så passede vi lige til Sex and the city foto.
stranden i morgen med nogen tøser, så arbejde og derefter fest. god dag, god dag. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar