Om mig

Mit billede
when life gives you 100 reasons to cry, show life you have 1000 reasons to smile and laugh!

søndag den 20. juni 2010

endelig....

endelig kom de... nu havde de også været halv anden måned undervejs. men helt ærlig, så er jeg vild med dem og de er så lækre at have på. :-)
de har været ventetiden værd- og NU er de de MINE! glæder mig til at have dem på, på torsdag til translokation så bliver jeg ihvertfald 171 cm. høj der er 9 cm. hæl på, det er fedt! haha.
I dag prøver VIRKELIG på at koncentrere mig med at lave international, den skal bare overståes i morgen også har jeg faktisk sommer. det bliver skønt, skal være sammen Astrid! Det bliver skønt.

lørdag skal jeg til fest med alle svømmerne, glæder mig til at feste igennem med dem, og mine sko skal da helt sikkert også på den aften! :) ih det bliver godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar