Om mig

Mit billede
when life gives you 100 reasons to cry, show life you have 1000 reasons to smile and laugh!

onsdag den 30. juni 2010

sol, sommer & strand. -OG LØNNINGSDAG!

Jeg elsker når solen skinner, så man kan tage til stranden og hygge sig. Jeg var ved stranden i går med en masse hyggelige mennesker, men pludselig blev det træls vejr så vi tog hjem til en og grillede i stedet. I mandags sagde jeg farvel til Astrid som i går tog tre uger afsted på sprogskole, ih det bliver mange uger uden hende. I dag var lønningsdag så jeg var i byen hele TO gange, men var alligevel så god at jeg ikke brugte en øre på mig selv. Det er lækkert, så har jeg mange penge til jeg skal til Århus både fredag og mandag. Startede forresten dagen med en tur i fitness center. lækkert, tror jeg også jeg vil i morgen også arbejde efter. :-) fredag århus med far, ellers arbejde HELE weekenden i 32 graders varme, glæder mig til at gå rundt i Bilka!!! suk, hvor jeg gerne ville til stranden. -men det giver gode penge, lige ned i lommen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar