Om mig

Mit billede
when life gives you 100 reasons to cry, show life you have 1000 reasons to smile and laugh!

lørdag den 12. juni 2010

MacD... det er utrolig klamt..

...men det bedste middel imod tømmermænd, og det takker jeg virkelig MacD for! -sådan en omgang efter en rigtig dejlig aften i selvskab med nogen af de bedste mennesker i hele verden, og jeg skal love for der blev hygget og festet. de sidste mange uger har den stået på fest hver weekend, så næste weekend vil jeg slappe lidt af og så står den ellers på arbejde..

Den her uge starter jeg ud med fysik afgangsprøven, jeg er så nervøs. Også dansk torsdag, efter det skal jeg hjem til Camilla og fredag og lørdag arbejde.. stille og rolig uge. mandag den 21. har jeg min sidste afgangsprøve for i år, det bliver rart! (-:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar