Om mig

Mit billede
when life gives you 100 reasons to cry, show life you have 1000 reasons to smile and laugh!

tirsdag den 15. juni 2010

Jeg er trængenede..

.. på den ALT for usunde måde efter Chokolade. MEN jeg har besluttet mig for at spise sundt, så jeg ville købe noget mørkt chokolade nede i Bilka, da jeg faldt over dette nye chokolade på markedet. Ichoc hedder det, og er "finest organic chocolate" - denne her smag er hvid chokolade med mango, jeg glæder mig til at spise den, men kan ikke få mig selv til at tage en bid af den for når man åbner det er det en helt glat plade hvor der er trykt Ichoc ind i, og neden under står der I'ts music! -det lille fine stykke chokolade koster 8,95 og er lidt større end en Ipod Nano. (købt i Bilka)
nå, men spiser det mørke chokolade fordi det lige stopper slukker den søde tand og så vild er jeg ikke med det at jeg bare spiser en masse på én gang..


1 kommentar: