Om mig

Mit billede
when life gives you 100 reasons to cry, show life you have 1000 reasons to smile and laugh!

lørdag den 26. juni 2010

Tak hulvej, tak tiende x.

I torsdags var jeg til translokation med niende og tiende klasserne på Hulvej skole. På første billede har vores klasse lige fået udleveret vores afgangsbevis og udtagelser + et lille bitte usb stik ( gave fra skolen) , på det nederste billede har vi alle fået roser, min klasselærer holdte en tale og vi fik alle et citat med på vejen og en rose. puha der var det slemt at holde tårene inde, værst var det dog da jeg skulle kigge på mit karakterblad og af en eller anden grund overser min tysk karakter, min veninde spørger mig senere hvad jeg har fået i skrift. tysk hvorefter jeg tog det frem også havde jeg fået 10 det
er helt vildt, startede året med 02 og 4, men det er nu også tysken jeg har kæmpet mest for i år. men at sige farvel var ikke sørgeligt, vi var alle sammen i Lunden og hyggedrikke. hyggeligt! Men i går da jeg gik rundt nede i Bilka på arbejde gik det ligepludselig op for mig; ALDRIG mere Hulvej- ALDRIG mere tiende x. og selvom jeg kun har gået der et år har det været det bedste år nogensinde. kommer sådan til at savne jer alle sammen. tak for et godt år og en masse gode minder.
TAK TIENDE X.
TAK HULVEJ.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar