Om mig

Mit billede
when life gives you 100 reasons to cry, show life you have 1000 reasons to smile and laugh!

tirsdag den 22. juni 2010

hyggelig aften.



Min farmor og farfar havde bestemt at de ville fejre jeg var færdig med folkeskolen, så de gav mad fra Bones i dag- take away. mums! men da de kom fik jeg en rose, den er så smuk synes jeg. men ikke nok med det, fik jeg også det friis & co hårbånd jeg har på, på nummer 2 billede, det er så fint med to fugle i pailletter, det er bare lige mig! så fik jeg øreringe fra pilgrim & en ring fra spinning med et sort hjerte på(den kunne jeg bare ikke tage et billede af desværre). Ej men vi havde en super hyggelig aften. det er ikke dårligt at blive færdig med tiende klasse, i morgen står den på bogafl. og arbejde. :-) god aften til jer derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar