Om mig

Mit billede
when life gives you 100 reasons to cry, show life you have 1000 reasons to smile and laugh!

tirsdag den 15. juni 2010

New ....


Jeg har lige købt det nye Bazar blad som jeg bare elsker, elsker især at kigge i dem og få øje på nogen super flotte høje sandaler med kilehæl som på en prik ligner mine jeg har bestilt fra H&M de her koster bare 999 kr. og jeg gav 180 kr. (de må forresten godt komme snart!)
Jeg har også fået købt mig en ny mascara, først havde jeg købt en fra Wet'n'wild, men det fungerede ikke så måtte bruge mange penge på den her, 110 kr. stod den til- men så var der heldigvis 30 % i matas i denne her uge på alt Maybelline, så måtte af med 77 kr. for denne lækre Stiletto mascara som virkelig forlænger vipperne godt. den er jeg glad for, og jeg vil helt klart råde jer andre til at købe den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar