Om mig

Mit billede
when life gives you 100 reasons to cry, show life you have 1000 reasons to smile and laugh!

onsdag den 16. juni 2010

digte..

tilfældigt billede, jeg synes bare man bliver så glad af det!
Nå, men jeg sidder og laver analyse af mit digt som jeg skal til afgangsprøve i i morgen. Jeg skal lave analyse på digtet Istedgade af Dan Turéll, det er meget let fordi han skriver så direkte. Men jeg skulle lige finde Barndommens gade af Tove Ditlevsen som jeg skal perspektivere til og i samme kompedium fandt jeg lige et godt digt som jeg synes kan beskrive os alle sammen en gang i mellem og det vil jeg lige dele med jer.

Det jeg siger
af Kirsten Bjørnkjær

Det jeg siger
stemmer ikke altid
med det jeg mener

Det jeg mener
passer ikke altid
med det jeg tænker

Det jeg tænker
er ikke altid
det jeg siger.

-den kan man jo lige tænke over;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar