Om mig

Mit billede
when life gives you 100 reasons to cry, show life you have 1000 reasons to smile and laugh!

søndag den 13. juni 2010

søndag.



søndag kommer jo oftest før mandag, og det gjorde den sørme igen i dag. Jeg har så brugt dagen på at læse mit fysik pensum op endnu en gang, skal op i morgen, og er virkelig nervøs. Sidste år havde jeg da nogenlunde styr på det, men i år, puha! nå, men min mor og jeg gik sammen med mine to dejlige kusiner og min tante tur ved Staksrode, til sidst blev vejret faktisk ret dejligt, og vi fortrød også lidt vi ikke lige havde pakket drømmekagen. nå, men tjek lige hvor sej jeg var da jeg gyngede ud over den store kant! Jeg er crazy;) haha- wish me good luck tomorrow. Jeg har fået endnu en vagt, så skal være i Bilka både mandag,tirsdag, fredag og lørdag-læk'lækker uge... haha;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar