Om mig

Mit billede
when life gives you 100 reasons to cry, show life you have 1000 reasons to smile and laugh!

tirsdag den 22. juni 2010

SOMMERFERIE!

endelig. færdig med tiende klasse. færdig med hulvej skole. færdig med folkeskolen. -det bliver trist ikke at skulle se min klasse mere.... dem kommer jeg til at savne. Jeg glæder mig rigtig meget til translokation, til at få mine skrift. karakterer og sige hej og farvel og tak for i år til dem alle sammen. I mine mundtlige prøver har jeg et gennemsnit på 7.5 hvilket jeg er glad, stolt og tilfreds over. Jeg kommer til at stortude SÅ meget på torsdag til translokation.

Jeg startede min ferie med at tage ud til søde Astrid, vi hyggede os og var på stranden med en masse mennesker i går aftes også sov Sofie også ude ved Astrid, vi var tidligt oppe for Astrid skulle ind og aflevere bøger på skolen, men da jeg kom hjem sov jeg fra lidt over 9 - 13, så lækkert! Jeg fik den sødeste lille blomster ring af min tante, onkel og kusiner fordi jeg var færdig med folkeren.

nå men jeg vil sige tak for et godt år på hulvej!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar